AUSTRALIA

...ar landet jag varit i sen 28 December 2011. Forsta manaden bestod av jobbsokande, festande och kortspelande i alskade Dorm 128, dar jag och Rebecka skapade varan Melbournefamilj. Men att inget ar for evigt ar val underforstatt, sa 1 februari akte vi till en farm dar vi nu spenderar vara dagar i bjornbarslandet. Picking and packing all day long! Men det ar en fin kontrast, aven fast vi inte gar sa mycket plus gar vi alla fall inte back. Idag regnar det och det ar darmed var forsta lediga dag sen vi kom hit. Vi planerar en great escape in till Melbourne ikvall sa jag kan traffa Frejsan som ar i stan och aven min Melbournefamilj! Far se hur detta slutar, Rod the Farmer ar inte den som ger en tillatelse att aka ivag bara sadar. Men jag gor val vad jag vill skulle jag vilja saga. HA!

Kramkramkramm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback